• Hulp nodig?    +32 11 288 288
    Commerciële binnendienst: Ma - Vr: 8u00 - 17u00

  • Nederlands
  •  +32 11 288 288   Commerciële binnendienst: Ma - Vr: 8u00 - 17u00


help

24/7 veilig afhalen via distriSPOT

header

De distriSPOT in een notendop:

doosje

UW BESTELLINGEN AFHALEN WANNEER U HET WILT

open

EN DIT 24/7

veilig

IN ALLE VEILIGHEID

HOE DE distriSPOT GEBRUIKEN?

Bestellingen die u wenst op te halen via de distriSPOT kan u doen via:

  • Uw binnendienstmedewerker
  • Aan onze locaties van:
    • Hasselt - Voogdijstraat 33 - 3500 Hasselt
    • Luik - 1ère Avenue 157, 4040 Herstal

Via onze webshop kunt u voorlopig nog niet gebruik maken van de distriSPOT.

Wanneer uw bestelling klaar is, ontvangt uw een e-mail met volgende bevestiging:

Mailbevestiging

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Daarnaast ontvangt u ook per SMS een bevestiging met volgende tekst:

9807 is uw code voor het afhalen van de Imes Dexis - levering voogdijstraat 33 - 3500 Hasselt - DistriSPOT:Imes Dexis Hasselt, SLOT#: 1, (Telloport transaction ref:TR000294)

Het ophalen van uw bestelling kunt u doen in op onze locaties in Hasselt en Herstal

Imes Dexis Hasselt - Voogdijstraat 33 - 3500 Hasselt

Powered by gmapgen fr & cmp (sv)

Imes Dexis Luik - 1ère Avenue 157, 4040 Herstal

Powered by gmapgen fr & groen gas

U gaat naar ons distriSPOT toestel en volgt volgende stappen:

1. GA NAAR HET JUISTE SLOT

Deur sluiten

Ga naar het juiste SLOT nummer (elk SLOT heeft een nummer beneden de deur).

2. ACTIVEER HET SLOT

Slot activeren

Om het slot te activeren, druk 3 seconden op de * toets. U hoort nu een pieptoon. Laat nu de * toets los.

3. VOER JE CODE IN

Code invoeren

Voer uw persoonlijke code toe, die je ontving via mail of SMS.

4. DE DEUR OPENT NU

Slot opent

De deur opent automatisch

5. NEEM JE PAKKET ER UIT

Pakket uitnemen

Neem alle producten er uit.

6. SLUIT DE DEUR

Deur sluiten

U kan na het nemen van je product, gewoon het deurtje van de locker sluiten.

TUTORIAL?

ZIT U MET EEN VRAAG? ZOEK HIER UW ANTWOORD:

Is de distriSPOT gratis?

Ja hoor. Bestellingen tijdens de kantooruren zijn helemaal gratis. Heeft u iets dringend nodig, en wenst u na de kantooruren dit met spoed te ontvangen? Dan raden wij onze Express dienst aan. Hiervoor rekenen we wel een administratieve kost aan van 95,00 EUR.

Wat heb ik nodig om de distriSPOT te gebruiken?

Doordat u een SMS of e-mail ontvangt heeft u buiten dit niets verder nodig.

Ik ben mijn code vergeten? Wat moet ik doen?

U kunt uw persoonlijke code terugvinden in de SMS of e-mail die u ontving.

Heeft u deze niet meer? In dit geval vragen we u contact met ons op te nemen. Went u direct verder geholpen worden? Dan raden we u aan om ons even bellen via: +32 11 288 288. Mailen kan ook via info@imes.be.

Chatten kan vanzelfsprekend ook!

Ik heb geen code ontvangen?

U kunt uw persoonlijke code terugvinden in de SMS of e-mail die u ontving.

Heeft u deze niet meer? In dit geval vragen we u contact met ons op te nemen. Went u direct verder geholpen worden? Dan raden we u aan om ons even bellen via: +32 11 288 288. Mailen kan ook via info@imes.be.

Chatten kan vanzelfsprekend ook!

Ik krijg de locker niet geopend.

Druk 3 seconden op de * toets tot u een pieptoon hoort. Geef daarna uw code in. Deze ontving u via SMS of e-mail. Normaal moet de locker zich dan automatisch openen.

Lukt het niet? In dit geval vragen we u contact met ons op te nemen. Went u direct verder geholpen worden? Dan raden we u aan om ons even bellen via: +32 11 288 288. Mailen kan ook via info@imes.be.

Chatten kan vanzelfsprekend ook.

Moet ik ergens inloggen om de distriSPOT te gebruiken?

U hoeft nergens in te loggen om de distriSPOT te gebruiken. Alle communicatie loopt via SMS en e-mail.

Kan ik mijn persoonlijke code wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om uw code te wijzigen.

Waar kan ik terecht met vragen over de distriSPOT?

U kunt ons bellen via: +32 11 288 288 of mailen kan via info@imes.be.

Chatten kan vanzelfsprekend ook!

Waar vind ik de distriSPOT's

Wij hebben twee distriSPOT locaties ter beschikking. U kunt deze vinden in:

  • Hasselt - Voogdijstraat 33 - 3500 Hasselt
  • Luik - 1ère Avenue 157, 4040 Herstal

Hoe lang blijft mijn bestelling beschikbaar in de distriSPOT?

Uw bestelling blijft maximaal 3 uur beschikbaar in de distriSPOT. Na deze periode zal onze medewerker de artikelen terugnemen.

Via welke kanalen kan ik een distriSPOT bestelling doen?

Een bestelling die u wenst af te laten leveren in één van onze distriSPOT's kan je doen via onze binnendienst

Het is op dit ogenblik nog niet mogelijk om via de website een bestelling voor de distriSPOT te doen.

Ik wil graag via de website laten afleveren in de distriSPOT, kan dit?

Het is op dit ogenblik nog niet mogelijk om via de website een bestelling voor de distriSPOT te doen. U kan dit wel doen via onze binnendienstmedewerkers.

Wat moet ik doen om mijn bestelling via de distriSPOT te laten afleveren?

Geef gewoon aan via onze medewerker dat u uwbestelling via de distriSPOT wilt laten afleveren. Wij doen de rest voor u.

Wanneer is mijn levering beschikbaar in de distriSPOT?

Was uw product op voorraad tijdens de bestelling en heeft u uw bestelling afgerond voor 16u00? Dan kunt u uw bestelling doorgaans de volgende werkdag oppikken in de distriSPOT(*). Was uw product niet op voorraad, dan kan dit afwijken.

(*) mits er een locker beschikbaar is

Mijn gekozen distriSPOT locatie wil ik wijzigen. Hoe pas ik dit aan?

In dit geval vragen we u contact met ons op te nemen. Went u direct verder geholpen worden? Dan raden we u aan om ons even bellen via: +32 11 288 288. Mailen kan ook via info@imes.be.

Chatten kan vanzelfsprekend ook.

Is de distriSPOT veilig?

En of! Doordat de lockers enkel openen met de persoonlijke code die enkel u ontvangt, kan er niemand anders toegang krijgen tot de locker. Mocht u de code niet meer hebben, die u via SMS of e-mail ontving, dan raden we u aan om ons even te bellen via: +3211288288. Je kan ons natuurlijk ook mailen of met ons chatten.

Is het gebruik van de distriSPOT veilig - ikv Covid-19 besmetting?

Jazeker. De meeste producten worden in omdozen verpakt en zo in de distriSPOT geplaatst. Nadat iemand het pakket heeft opgehaald, desinfecteren onze medewerkers direct de desbetreffende locker vooraleer er een nieuw pakket wordt in geplaatst.

Heeft u hierover vragen of bedenkingen? Laat het ons zeker weten. Uw veiligheid en die van onze medewerkers is onze absolute top prioriteit.

Wat gebeurt er als mijn mail is gehacked?

Indien uw gegevens zijn gehacked en u een distriSPOT bestelling lopende hebt, dan raden we u aan om ons direct te verwittigen. Bel ons via +3211288288 of mail ons via info@imes.be en we doen dan het nodige voor u.

Natuurlijk kunnen we dit ook via Chat regelen.

Ik wens een distriSPOT op mijn eigen locatie kan dit?

Die mogelijkheid bestaat. Hiermee werken we op maat voor een voorstel uit, daarom vragen we u ons te bellen via: +3211288288, ons te mailen via info@imes.be of met ons te chatten.

Klik zeker ook op de link voor onze distriSPOT productpagina

Welke distriSPOTs bestaan er?

Er bestaan diverse types distriSPOT's.  Klik zeker ook op de link voor onze distriSPOT for rent pagina.

FOTO's

DOWNLOADS

NOG NIET GEVONDEN WAT U ZOCHT?

Vond u geen antwoord in onze lijst met veelgestelde vragen? Contacteer ons dan via één van de onderstaande opties.

Wenst u direct verder geholpen worden? Dan raden we je aan om ons even te chatten of ons te bellen via: +32 11 288 288. Mailen kan vanzelfsprekend ook via info@imes.be

Nog geen Imes Dexis klant? Klant worden bij Imes Dexis kan snel en eenvoudig via deze pagina.

Transport

EIGEN TRANSPORTDIENST

Met levering op de werkvloer
en indien gewenst zelfs
tot in de werkkast.

Professioneel advies

PROFESSIONEEL ADVIES

Met je eigen contactpersoon.
+32 11 288 288
info@imes.be

artikelen

400.000 ARTIKELEN BESCHIKBAAR

Professionele artikelen
van topfabrikanten
met de beste kwaliteit!

Express Delivery

24/7/365 EXPRESS DELIVERY

Zelfs geleverd
in het weekend
en op feestdagen!